رویدادها آرشیو خبر ها
من دوست دارم تا بنشینم و با او صحبت کنم

من دوست دارم تا بنشینم و با او صحبت کنم

بوفون برنده جام جهانی به همراه ایتالیا و اسطوره تیم یوونتوس بوده و گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال است. وقتی که نوبت به نگه دارنده شوت ها میرسد ، اسطوره یوونتوس بوفون بسیار بالاتر از بقیه دروازه بان ها میباشد. پس وقتی که او با قهرمان سری آ در ماه اینده برای برای رویارویی با "ستارگان فاکستل" همراه میشود ، چیز مهمی است.

مخصوصا برای دروازه بان تیم آن ها یعنی " یوجین گالکویچ" بسیار ارزشمند است. گالکویچ درباره بوفون گفت: " من همیشه به او نگاه میکردم. او بهترین دروازه بان فوتبال برای مدت زیادی بوده است". "شما همیشه میخواهید از بهترین افراد چیزهایی رو یاد بگیرید. من نمیتوانم تا منتظر بمانم تا با او دست دهم و در مقابل او بازی کنم. من دوست دارم تا بنشینم و با او صحبت کنم.

اگر گالکویچ فرصت این را داشته باشد که سوالی از او کند ، از او خواهد پرسید چگونه با شوت های معروف آندره آ پیرلو مقابله خواهد کرد. پیرلو و بوفون دو چهره مشهور در ترکیب تیم یوونتوس می باشند و از بازیکنان در درجه جهانی میباشند.

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی و هافبک فرانسوی پوگبا و ملی پوش ایتالیایی کلادیو مارکیزیو و مدافع یووه کیلینی که به تازگی ازدواج کرده است، در روز دهم آگوست در استادیوم حضور خواهند داشت.

گالکویچ گفت: " تجربه بسیار خوبی خواهد بود ، شما همیشه می خواهید با بهترین ها بازی کند و یوونتوس از بهترین هاست."این یک اتفاق بزرگ در ورزش استرالیا خواهد بود زیرا شما تیم های بزرگ بین المللی را در اینجا زیاد نمی بینید و خوشبختانه همه به تماشا و حمایت از آن خواهند پرداخت برای اینکه آن ها ( یوونتوس ) یکی از بزرگ ترین تیم های جهان هستند"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
رضا قاسمی
رضا قاسمی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: